jobb jobb jobb å jaa ni vet jobb

Som ni försåt så har kag  jobbat i dag . började kl 9 på morgonen och slutade 4 . De var ganska skönt ändå . att ha ett hyffsat långt pass med ändå sluta tidigt. nog för att jag inte gör någonting vettigt av tiden. Har lekt med lilla Gizmo och han har fått en ny bästa vän. Emelies hund Morris och Gizmo leker för fulla muggar. Dom hoppas och dansar och bits å allt sånt där roligt som en hund kan göra. De känns väldigt pissigt att lovet redan är slut.  Och jag längtar till den sista April då Jag och älsklingen min ska fara till stockholm ! :D Jag ska åka den nya bergochdalbananan på grönan och de ska johan me ! han ska även få dras med mig igenom hela dagar som består av shopping. och gubben ville gå på pizzahut så jag får väl offra mig bara för hans skull ;) höhö


Johan Perdahl Pettersson , Du är allt jag vill ha älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0