Kontentan av kardemumman

Dagens idrotts prov gick mycke bättre än vad jag trodde att de skulle göra, Eller okej jag vet inte resultatet ännu men de kändes mkt bra . Och i dag så började jag och jenny med samhälls projektet ! helt ofattbart. vi är ju dom 2 lataste jävlarna . vi gick till och med till skolstyrelsen för att få statistik på betygen. och där fick vi hjälp av en skit frän tant. Hon var från frankrike så hennes svenska lät skit roligt. och hon sa hela tiden "kontentan av kardemumman" med en så rolig fransk dialekt. så jag gick bita mig i tungan för att hålla mig för skratt. Och psykologi provet tror jag gick bra. hehe. vi hade som sagt grupp prov och min grupp skickade sms till 118118 och frågade efter de mesta svaren ;D  där var vi smarta.  Och i kväll ska jag hjälpa johan med hans pjojektarbete !

Lilla gliisen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0