okej johanna du fick mig

ALLA MÅSTE GÖRA TESTET INNAN APRIL ÄR SLUT

OM DIG...
1. Namn - Jenny Gustavsson
2. Bor - luulää
3. Syskon -  2
4. Ålder - 17
5 Ögonfärg -  brownie
6. Längd - 161 härliga cm
7. Skostorlek - 36/37
8. Höger eller vänsterhänt - höger
9 Stjärntecken - lejon
10. Hårfärg - brownie på den me

DAGENS...
1. Låt - I hope you die !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2. Saknad -  Johan......
3. Kläder - Jeans och linne
4. Smink - Nada idag är de naturell som gäller ;D
5. Underkläder - gröna trollor , grön bh
6. Mat - köttfärssås ;D
7. Köp - ingenting
8. Göra sen - köra brum brum
9. Godis - ingenting !
10. Pinsammaste - jag har klarat mig bra på den fronten i dag

SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om att plocka svamp - nej
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler:  benen
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - vackrast på jorden  daaah
4. Du ger mycket komplimanger till andra? - till mina babes i alla fall ;D

5. Är du nöjd med ditt förnamn - jiess
6. Du tycker att du själv är smart - medelmåtta
7. Vad är det sämsta hos dig - ingen aning. tell me !
8. Vad är det bästa hos dig - jag kör mitt eget race. och skiter i vad just du tycker ! (om de inte är camilla jenny eller johan som läser ;)
9. Har du bra självförtroende - svar ja
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - för många
11. Du tycker om att vara med tjejer - absolut!
12. Känner du dina grannar - njeet
13. Vad har du för färg på dina underkläder idag - gröön
14. Använder du BH varje dag? -  hahahaha jajomen
15. Svär du ofta - men ja fan ;)
16. Gillar du skolan - helt okej
17. Har du någon gång skolkat ? - typ sådär flera gånger i veckan
18. Spelar du något instrument - nääj
19. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll, aerobic, basket...
20. Har du några tatueringar - none
21. Har du några piercningar - öronen, tungar naveln
22. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - har aldrig räknat
23. Tycker du om djur - nja endast hundar !

BRUKAR DU...
1. Sova - jajamen
2. Ta mediciner du inte borde ta? - haha nä
4. Snusa - ytterst sällan
5. Dricka - jajomen
6. Skada dig -  inte med flit !
7. Klä dig i svart - jajamen
8. Hata folk - jag har mina hatobjekt
9. Lita på folk - vissa
10. Skada dig med flit - nejnejnej
11.Drömma mardörmmar - de händer
12. Gå i skolan - 5 dagar i veckan
13. gå i kyrkan - höhöhö nee
14. Ljuga - ytterst sällan

NÄR...
1. Åt du senast - lunchen kl ??
2. När läste du en bok senast - ingen aning
3. När köpte du något - igår. skor,2 linnen och massa underkläder
5. Sjöng du senast - sjunger nu
6. Klagade du senast - haha jadu
7. Klantade du dig senast - säkert nyss

HAR DU...
1. För många vänner - nej
2. Förföljelsemani - nej

3. Någon annan psykisk sjukdom - nej
4. Skadat någon - jja
5. Färgat håret - ja
6. Några piercnings - ja
7. Några tatueringar - nej

8. Egen dator - ja
9. Gjort bort dig rejält - ja

ÄR DU...
1. Snäll - 100% godhet .... fniss
2. Snygg - men antagligen :)
3. Söt - ser ni inte att jag är gjord av socker
4. Lång -  ne en liten kortis
5. Kort - oooja
6. klantig - jajamensan
7. Tönt - endast 99 % :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0