sånt är livet

Jag har hur mkt som helst att skriva här men jag orkar verkligen inte ! så jag ska försöka summera 5 dagar på så lite ord som möjligt. Jag johan och min familj for som sagt upp till stugan , I stugan var vi ca 30 pers och mer. en typisk stug dag var ungefär såhär " upp i stor stugan och käka frulle, kläå sig och köra på en liten skotersväng, Fara ut med alla skotrar ut på isen , Grilla något att äta till lunch. Köra ännu mer skoter, Fara på en lång tur till korpis och köpa snask. Tbx till stugan .  bada ´bastu med älsklingen höhöhö ;) sitta inne ch höra på skit snack. de var trevligt ! 

Sen i går så kom vi hem till kära lilla luleå. Och de första jag och johan gjorde var att hämta de lilla lurvtrollet som vi vaktar. De gick jätte bra Krilles mamma sa att han var ny bajjad . Vi körde Hem till johan och de första bushunden gör var att lägga världens kabel i johans sovrum...... Jag fick torka. Han kissade även inne flera gånger. Han väckte mig halv 6 i dag och vägade att somna om. Men annara så fungerar de prima ;) du behöver ine vara rädd jenny Gizmo mår så bra :D han busar med johans mammas hundar och myser med oss i soffan. Vi går även på promenix flera gånger om dagen och han älskar kyckling !




Johan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0