Tisdaaaa

I dag på skolan så har de inte blivit mkt gjort. på min första lektion så påsk pysslade vi, Jag vet att jag faktiskt går i 2an på gymnasiet , men i alla fall. kul att vara barn en stund igen ;) när man var liten så kunde jag ialla fall sitta och pyssla i timmar. På min andra lektion så hade vi redovisningar då jag var en av dom som redovisade, ( en ledar övning) jag lärde min klass att vika pappers grodor ! haha.  Vi fick engelskan framflyttad så jag for hem efter den, Tänkte skita i teckensprråket men jag for tbx till skolan i alla fall ! Sen kom Johan och hämtade mig . Vi for till antnäs och sen kom han fram till att hans växel låda håller på att rasa . så han skjutsade hem mig  , och nu sitter jag här och pluggar både till idrottsprovet och psykologiprovet som jag har i morgon ... Önska mig lycka till


Johan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0