Är de bara jag ?

Jag har redan börjat få panik inför studenten. dels för kläderna och dels för pengarna ! Jag menar förstår ni hur mkt pengar som kommer gå ?

Balen
Biljetten   900kr
Klänningen minst 2000kr
Fixa håret minst 1500kr
snygga skor till de ! kr ?

Utlandsresa...kanske sammanlagt går på 10 000 ?

Festa i minst 2  veckor innan studentdagen...massa pengar !!!

Så altså måste jag börja spara pengar nu !

Och jag har som sagt lite ganska mkt panik med klänningen haha. så idag har jag beställt en provisorisk klänning om jag inte hittar någon annan . den ser ut såhär ;) då ska man ju hitta motivationen till att börja träna också så man ser någolunda bra ut i den.....


Kommentarer
Postat av: cam

jo först var det bara du!! MEN INTE NU LÄNGRE!!!!!

2009-08-28 @ 09:55:39
URL: http://camlilla.blogg.se/
Postat av: jenny

har kikat på den där jag också ;) från stylebystars va?

2009-08-29 @ 11:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0