choklad

frukosten med jobbet var klar vid 10 så jag for hem igen och kröp ner i sängen till gliisen som sov, vaknade halv 3 och gjorde mig klar för jobb, de var jätte tungt idag, de var inte alls mkt folk men jag känner mig inte kry , är snorig, har ont i huvudet och halsen, de suuuger ! johan skämmer bort mig nu, har just avnjutit en massage ;D de var AS nice ! Jag hoppas att johan har fixat sin bil tills imorgon för jag ids inte ta bussen till skolan, skulle vara riktigt skönt att köra med tanke på att jag har välrdens längsta hål också !

fick 2st biobiljetter av jobbet idag ,  alltid lika roligt,  nu har jag 3st så de lär bli bio någon dag, fick även en träningsbag =)


måste bara tillägga att det står "Du är BÄST" på dem !
Men de visste jag ju redan ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0