dan före doppardagen

Imorgon är de julafton, oj vad December månad gick fort, de går bara fortare och fortare för varje år, Kom nyss hem från jobbet, är helt slut i kroppen, de var så jäkla mkt folk ! de roliga var att larmet på coop gick när jag och malin städade på max, kuul om de var inbrott medans vi var där å städade, guud så rädd jag hade blivit om jag stötte på några tjuvar ! på tal om jobb så blev jag erbjuden att stå i garderoben på färjan/allstar på juldagen, skulle lätt gjort de om jag inte jobbade på max på annandagen. känner att de blir lite tungt att sluta 3 på natten och börja 11 på  morgonen dagen efter. Men johan ska göra de istället =)  

En puss till hjärtat som hade renbäddat min säng och städat mitt rum när jag kom hem ! du är mitt allt gubben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0