Lov

tänk att de bara är en termin kvar till studenten ! helt otroligt ;D orkade inte gå på gröt lunchen så jag for med min syster och johan på stan och inhandlade de sista julklapparna!  nu är allt inslaget och väntar på att få öppnas ;D hehe. Har även hämtat ut mitt körkort idag, och vilken hemsk bild det var ! ser så rädd ut haha :D men de förstår jag , var ju inte allt för kul att vänta på teoriprovet, skönt att jag klarade både teorin och uppkörningen på första gången annars hade jag lagt ner kortet !  Var med familjen och käkade på pastabacken, riktigt gott! for på kalas hos lilla Ella som fyller 1 år också :) så sööt.  Ikväll blir de bara att ta de lungt med hjärtat, vi tänkte gå på bio men ingen av oss orkade =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0