12/2 09

Haha kom på mig själv med att skriva 08 i rubriken. Men ändrade felet lika fort ;D Fick veta att jag fick VG i multimedian. Skönt , jag satsade inte på något högre och eftersom att jag slarvade igenom mitt projekt så tyckte jag inte ens att jag förtjänade ett VG. Nog för att Datan är ett av mina starka ämnen. Så nu på webbdesignen ska jag faktiskt satsa på ett MVG.  Hittade en skit söt klänning i dag ! Den skulle varit perfans till Johans student en klännig till balen har jag redan fixat  om de nu blir av . Men klänningen som jag hittade var till själva student dagen. Men får se om jag orkar slänga ut 900 kr på en klänning som kommer användas MAX 2 GGR!  har i alla fall beställt skor till den . Och varför köpa skor till en klänning som jag inte ens ska beställa. Okej jag beställer den . Mormor eller någon annan snäll person får köpa kläningen åt mig för jag sparar som sagt pengar , och de är det värsta som finns ! hatar att inte kunna spendera på skit saker. hmmm

Du säger en sak ,men gör en annan ......

Gliisen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0