9/2 08 <3

Ett halv år med Älsklingen i dag , och han kom till och med ihåg de !  Bara en sån sak är värt att hurra för ;) Han föreslog att gå ut och käka men de är så jävla orginellt ! orka göra som alla andra säger jag ! haha . nä nu var jag dum =)  For till skolan och var på min enda lektion ;D när jag  kom hem så kom en förtvivlad lillebror och frågade vad han skulle göra för han skulle få tjej besök. Jag skickade snabbt iväg ett sms till Johan som kom och skulle hjälpa mig att mobba/skämma ut min bror inför tjejen ;D De lyckades jag inte bra med för hon tyckte bara att han hade en frään syrra ;D Skit haha.  Men vi hade roligt :)  Har varit på Kalas och blivit tjock , synd att jag har en sån jävla stor släkt ! Alla jävla kalas kan inte vara hälsosamt haha ;D  Snart kommer lilla gliisen vi ska käka glass och ära Lullal !!!! JIPPIE :D


Johan Perdahl Pettersson   6 månader <3   Jag älskar du Otroligt mkt ;D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0