Alla som inte dansar är?

Måste säga att de var riktigt roligt att festa med de "gamla" gänget. Eller från början så sög de , Jag och massa killar, försökte få igång dom men dom satt och var dystra. Och jag som är en liten glädjespridare försökte göra allt som stod i min makt för att tagga till dom. Och jag lyckades :D  Fick höra  " Jenny de märks att du har varit borta, De är ju du som är festen" och massa andra saker. Nä de var kul på slutet av kvällen. Johan kom och hämtade mig och vi skulle till antnäs och sussa där. haha och jag satt och pimplade vin i bilen , de skulle jag inte ha gjort för rätt som de var så var lilla johan tvungen att he ner rutan för lilla jenny och de var minus 20  utomhus så ni kan gissa hur bilen ser ut. hahahahahhhahaa 

I dag så vaknade vi vid 12 tiden , Men vi kom upp vid 3 eller nått sånt. De var myspys , I kväll ska vi laga mysmiddag . eller Johan ska få laga den ;) höhö. De blir säkert jätte bra :D

Glad alla hjärtans dag <3
Johan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0