brumbrum

Nu är de dags att uppdatera här. Jag sitter och är helt öm i kroppen. Jag fryser och är jävligt less . Men camilla är glad. Vill ni veta varför får ni läsa längre ner för jag börjar att skriva om fredagen ;D

Skolan rullade på som vanligt och på sista lektionen fick våran lärare för sig att vi skulle prata på arabiska. Så vi fjorde en berättelse på ett låssas språk. Jag skrattade så att jag grät ! Sen kom Jennys pappa å hämtade mig och Johanna så for vi och mötte upp bengan och gick på bodypump. De var hur jobbigt som helst speciellt med min jävla träningsverk. haha fy fan ! Efter träningen for jag jenny krille å nån till och käkade på dagobert . Mycke gott . For och solade och när ja hade solat klart så upptäckte jag att jag hade solat med troslappen upp på ryggen ! Jenny bara skrattade åt mig när ja visade henne vad jag hade lyckats me . Men har stoppat brun utan sol på den lilla jävla fyrkanten nu !

Jag jobbade i lördags och de var fan kul ! Ja märkte att de var ett tag sedan jag jobbade men de gick super bra ! Jag for hem å Johan å lilla robin kom hit . Sen kom även Camilla laling ! Jag och Camilla bakiade semlor, Vi gjorde en enkomt till Bengan som hon skulle få äta upp. Den var stor ! Och hon fick skylla sig själv för de var hon som påstod sig kunna äta en hur stor semla som helst . Så upp till bevis. Men de blev inte så . De hela slutade med att vi tröck hela semlan i hennes ansikte ;) hahaha

Och DAGENS ! veckans månades och årets händelse ! Jag och Camilla skulle ut å åka skorre. Jag åkte bakom Camilla eftersom våran skoter inte är hemma ännu.  Camillas skoter började låta lite konstigt men vi tänkte inte på de och fortsatte. Efter ett tag ringde vi Camillas bror och han sa att de bara var att köra. Vi körde men kom överens om att vända för de lät verkligen inte bra . Och PANG ! den stannade. .... Vi drog igång den och konstadetade att den bara gick på ena cyllen . hmm Vi slog av den och ringde efter någon med släp. Den någon blev camillas bror. Han skulle komma och hämta oss ´men vårat problem var ju att vi var ute på leden . Så vi slet av remmen och började dra skoter jäveln ! Vi drog och vi drog , vi drog lite till å ännu mer ! sen fick vi reda på att skotern skulle bli bogserad . Jag blev less och var helt slut. Och vi hade dragit skoterjäveln i en TIMME ! .


Nu är jag i alla fall hemma och ska gå och bada .. De har jag förtjänat ;)





Jenny äter semlor ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0