Fre-Dag

Hade som vanligt min lilla sovmorgon i dag , kort men skön . Efter mitt teckenspråk traskade jag till skolan och träffade  älsklingen. Han skjutsade hem mig och i dag har jag fått mkt gjort på mitt hål ! Jag har gjort min engelska uppgift (äntligen) och så klarade jag ju gramatik provet i eng B i går ;D skönt . Jag har även gjort min data analys och skickat in ! Jag har till och med gjort Eos uppgifterna . asså VAH ? vad händer med mig. Och sist men inte mist jag har städat min toalett !   herregud... Så jag känner att jag inte orkar gå på bodypump i dag . Avbokade den just . Ska på Kalas i stället haha :)  Får ta igen bodypumpen nästa vecka ;) eller nått sånt .


Johan Perdahl Pettersson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0