Skewlan

Jenny penny har hjälpt mig med min hemsida så nu är jag snart klar! bara några fin justeringar. De känns otroligt skönt eftersom att den ska vara klar nästa vecka. Vi hade även tid på våran LPL att skriva klart om ledarroller men eftersom att jag var klar med de så satt jag och gjorde klart min restuppgift till IOSen. Skulle den inte vara inne i morgon så skulle jag få hemskickat en IG varning . Men jag tog vara på tiden och "taada" klart ;D då var de ur världen ! Nu har jag bara engelskan att fokusera på. Känner mig typ 10 kilo lättare ! haha.  I kväll blir de bodypump med Jenny,Camilla och säkert Johanna ;D  nu jävlar ska fläsket brännas ;) . Nu har jag ca 25 minuter kvar av mitt hål innan psykologin börjar så vad gör man ? hmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0