Ännu en dag

Hade sovmorgon som vanligt i dag , så jag och Johan sov länge , och när lilla gubben vaknade sa han att jag hade varit extra mysig i natt , hade tydligen legat och kramat han hela natten , och när han  vände sig om hade jag  gjort samma sak. haha de är inte likt mig !   Johan konstaterade också att han faktiskt kan sova längs ut när han sover med mig. Han brukar sova mot väggen men med mig spelade de ingen roll. haha de får ja ta som en komplimang :P Efter skolan sprang ja på stan en snabbis . köpte ett par svarta jeans ;D wohoo. Min mormor var så gullig att hon betalade dem åt mig när ja kom hem ;D åh vad söt du är mormor :P  Har även sett på hockeyn med mina päron . Lule förlorade som vanligt.. haha menmen nu ska ja skriva nå stödord som jag kan ha till min bokredovisning i engelskan i morgon :P

Johan Perdahl Pettersson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0