Jenny i ett nötskal

Nu sitter jag här och har gjort mig klar och tänkte att ja kunde slänga iväg ett litet inlägg eftersom att jag har en sån bra tidsmarginal haha.  Lilla jag glömde bort att jag hade sovmorgon. Den är dock bara till 9 men wtf jag kunde ju sova i 50 min till ! Är svin taggad inför klippningen , de ska bli så skönt att få bort allt de nötta . Längtar^^ Ska och klippa mig på mitt enorma hål. Mina fredagar måste vara dom sämsta ever! har en lektion på morgonen . Sen har jag hål från halv 10 till 10 över 3 ! De är ju för fan 5 och en halv timmes hål. Äh jag har klarat en termin  då borde jag ju stå ut med  den här också. Och min lärare jag har på eftermiddagen brukar vara ganska slö, så de är ofta vi inte har den lektionen. Menmen nu ska ja platta luggen för er som funderar på vad som händer här näst =)

Johan , Lilla Gliisen, Snuttis <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0