Lay all your love on me ;)

 Hatar som sagt mina fredagar med alla jävla hål. Men de första hålet var faktiskt ganska trevligt :) Jag , laling , gliisen och robin satt och pratade :)  på mitt andra hål for ja hem och råkade somna i soffan ;D och hela dagen händelse var att jag fick sluta kl 4 istället för 5 ! OMG med Helena som lärare kom de mycket oväntat ! haha de har aldrig hänt i historien. Kanske har fått gå 5 min tidigare som max ! men nu är hoppet tänt. Wohoo.

När ja kom hem så kom min kära lillasyster in till mig och de hela slutade med att vi båda stod framför spegeln med en hårsprays flarra i handen , dansade framför spegeln och sjöng me till massa abba låtar. haha Du är så söt Julia!  jag kom fram till att början på den här texten fan är lik mig ;D

I wasn't jealous before we met
Now every man that I see is a potential threat
And I'm possessive, it isn't nice
You've heard me saying that smoking was my only vice
But now it isn't true
Now everything is new
And all I've learned
Has overturned
I beg of you

Don't go wasting your emotion
Lay all your love on me

Och när jag kom hem så hade Johan skrivit en liten gullig lapp eller vad ja ska kalla de , Men jens hade varit in och fyllt på lite viktiga saker enligt han ;)



Johan Perdahl Pettersson <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0