Lilla Tindra <3

De här låter säkert hur fjantigt som helst men i alla fall. Om jag och Gliisen i framtiden skulle få en liten bebis. Som skulle vara en super söt liten flicka så skulle vi döpa den till Tindra. Jag är typ kär i de där namnet ! Men blir de en tjej blir de en tindra :P I går hade vi de mysigt , Johan låg och kramade mig i stort sett hela kvällen , Naaw. De behövdes efter en hel dag på stan med jenny . Hade en rejäl träningsverk i går !  I dag me för den delen . Så jenny och Camilla har roat sig med att nypa mig i låren . AJAJAJAJAJ. Fy er jävladjävular :P

I dag hade jag teckenspråks prov på morgonen och jag fick MVG ! jag är så stolt ! Satt och räknade matte på mitt hål. ( jag vet att ja är nörd)  gick på min lektion och for sedan hem igen . Gjorde en kyckling sallad och när jag satt å åt kom pappa hem med en ny tv åt mig ! Super bra ;D  ska snart tbx till skolan och ha min sista lektion , dirr efter den så kommer krille och hämtar mig å johanna för vi ska på body pump. efter de blir de solning och dagobert ;)

Camilla ringde nyss å berättade att  hennes skorre var igång !!! :D:D nu ska ja tjata på pappsen så han far å hämtar våran i morgon ! SÅ VI KAN KÖRA PÅ SÖNDAG :D:D:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0