skeewlan

Dagen har varit för lugn för min del , och mina älsklingar är hemma och tofflar med sina käraste ;) eller Camilla är faktiskt i råne ;) de ni haha. Hade prov på morgonen de gick skit om jag ska säga vad jag tycker. Sen hade jag ett långt hål. På ios lektionen hade vi grupparbete men halva min grupp var borta så jag och ida satt bara å slappa. Jenny penny missade lunchen i dag. Du skulle tyckt om den laling :D nu är min samhälls lärare sjuk så jag har ett ännu längre hål. De suger hårt  !  sen har ja engelska och efter de tsp . Ska hem och sova dirr efter ! jag är sjukt trött. Nä i kväll blir de att  slå av mobban och sovasovasova. så om ni vill någonting ring nu eller kom och väck mig. Jag rekomnenderar alternativ 1 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0