Söndag

Vi vaknade vid halv 1 , ingen orkade gå upp så vi såg på film , hoppade i duschen och for på hockey ;D Johans lillebror hade match och han gjorde hela 2 mål ;DJenny ville ha med mig på power yoga men jag är för stel för sånt haha ;D vi käkade och bestämde oss för att ta en poromenix. Vi så långt som till Johans pappsi. Altså gick vi inte alls långt. Där var vi och snackade skit med pernilla ;) haha sen traskade vi hem vid 9 tiden . Jag stod och tvättade bort sminket medans johan gick och duschade. Och jag fick en bright ide och tänkte att hämden är ljuv så jag spolade i iskallt vatten i en hink som ja hällde över johan som stod i duschen ;D haha men de hela slutade med att ja duchade med kläderna på :P Jag blev arg på johan och gömde hans kexchoklad . värsta straffet ja kunde komma på :D men nu ska vi mysa ;D






Johan Perdahl Pettersson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0