Tjoho

skolan i dag var mkt lugn. for hem efter idrotten. vet inte om vi hade någon samhälls. tror inte de =) men i alla fall så kom Johan hit.  Vi for förbi hans pappsi och var social med pernilla. Hon visade mig nått klipp som hette "2 girls one cup" så jävla äckligt.  Fick verkligen kväljningar huvva. !!!!  nu sitter jag här och spöar Johan i GH. Jag har rekordet!! mohaha. men han är bra nära på att ta mitt..  ( han spela nu) . Vi ska fara å se på Jens å makkans match, ( Våra småttisar) spelar i samma lag. De är egentligen ganska komiskt. menmen jag har satsat på att jensa ska göra mest mål! Han tror såklart på  makkan. För övrigt så tog johan mitt rekord ser ja nu . Fuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0