28/7

 Mina inlägg blir tråkigare och tråkigare känner jag just nu, men de finns inget roligt att skriva helt enkelt.  Var och såg på Harry Potter med Jenny och Johan igår. Nej vi gillade den inte.  Och jag lyckades köpa cigg till jenny utan att visa legg ! vilket var bra för jag är ju inte 18 ännu :PJag har blivit förkyld. Men känner att jag inte har råd att stanna hemma från jobbet nu när jag varit ledig i en vecka. Så idag var de feber på jobbet ! Nej jag mådde inge vidare. Speciellt inte på en stägning.  Nog för att vi hade en ganska intressant diskussion. Man kan tydligen klättra hur långt upp i rang listansom helst !!! om man ligger med rätt personer på max.  De var tydligen så massa restaurang chefer på max i norbotten  hade fått sitt jobb. Observera att detta är rykten .  Jag menar  har ni tänkt på att  max reataurang chefer oftast är unga söta tjejer ? Så om de tar slut mellan mig och johan och jag plötsigt blir restaurang chef. så kan ni ju fundera på mellan vilka lakan jag har varit ,   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0