Arbetsskadad.

Jag älskar mitt jobb, men ibland blir jag helt knäpp i skallen av de ! vaknade inatt av någon konstig anledning, och allt jag tänkte på under min lilla vakna stund var hamburgare ! låg och planerade vad jag ska käka till lunch idag, hur jag ska slå in de i kassan för att de ska bli billigast för mig, hur jag skulle göra hamburgaren, (kom fram till att de skulle bli en hammis) . Jag kom på mig själv med att vara ett freak !  och de är riktigt ofta jag drömmer om hamburgare ! en mardröm var att jag jobbade på donken^^ haha.  iblad säger jag "ursäkta" när jag pratar med någon i telen ist för "VA"...  Nu är de bara jobb i en vecka till. sen är jag ledig i en hel vecka ! eller inte riktigt har ett pass på 7 dagar som jag ska försöka få bort :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0