=)

Direkt efter jobbet så ringde jenny, hon och camilla ville att jag skulle följ amed dom på en fest på björx, så why not ? övningskörde hem från storheden, de gick perfans förutom, kärringstoppet innan rondellen ! skämmigt. men som tur var så fanns de inga bilar i närheten.  Camilla och Jenny kom å mötte mig , Sen traskade vi tbx tll Calle som då hade festen. Både jenny och Camilla var klappkanon! Speciellt jenny, De tjorvade sig ganska mkt för mina damer, speciellt jenny som försvann. Hittade henne helt ensamen vid en husvägg långt bort från festen.   Träffade Honken igår ! De var så länge sen. och han har lovat att jag skulle få åka nu när han tagit körkort, sagt och gjort !  och idag när jag kom ut ur duschen så knackade de på dörren. Där var lilla johan. Han ville säga hej innan han skulle fara bort igen. Söt skit.. Nu jobb 12-19.30

"No one can be myself like i can, For this job i´m the best man"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0