Jobb

Idag har jag stått i köket större delen av dagen. ÅÅh vad norrmännen är jobbiga, Dom ska bara ha special hela tiden!  Och Jag å Camilla har retat varandra hela tiden. Jag kom til jobbet å ba "ånej ska jag jobba med camilla idag" å  hon sa nått i stil med att jag skulle hata henne ännu mer när jah fick reda på att jag skulle skura coops containrar. som jag självklart gick på...  Sen efter ett tag när vi retats mer med varandra blev hon less på mig, å pratade till mig i headsetet " JENNY från och med nu talar inte du till mig innan jag tilltalar dig! och efter varje mening ska du kalla mig för härskarinnan, förstår du de ?" Jenny mellader svarar  " öööh va säger du camilla " Jag as garvar och mobbar camilla ännu mer ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0