Pdol

Man kunde inte ha mer flyt än vad jag och jenny hade igår !  efter några om och men så bestämde vi att Krille skulle skjutsa oss till piteå,  vi hämtade upp Lill Danne och  begav oss, Ute på E4an ser vi  att bussen har stannat (gått sönder) och allt party suget folk står och liftar ! haha, Väl framme i Piteå så släppte vi av danne.  Och for iväg och skulle träffa min ingifta släkting BL.  De var trevligt där, Men dom hade bastat innan så de luktade svett.. :P  alla satt och blåste i en liten sak som visar hur många promille alkohol man har i blodet.   Så kommer Bengan har inte ens druckit 4 cider och blåser 2,5 promille. Ja hon fick rekordet ! ;)   Kring 10 så börjar detta gäng på massa killar och jennyx2 bege sig till staden. Men våra skor tillät ingen rask promenad,  Vi turades om att bli burna och rida på ryggarna. Redan innan vi var inne på området hade vi ont i fötterna.  När vi gick in så tappade vi bort alla ! Men de gjorde inte mig nått , Jag hade ju jenny ! Och vi höll ihop hela kvällen .  Vi gick in i öltältet,  Träffade massa pojkar.   Sen blev de thaiimat <3 satt ner och snackade massa skit. traskade runt,  När vi tyckte att de räcke (hade as ont i fötterna) så begav vi oss till busshållplatsen där Johan hämtade upp oss.  Sen käkad vi pommes på max !  

Helt perfekt kväll om man räknar bort skorna !



På Lk ska vi ha skor med öppen tå ! de var ju inte höjden på klackarna som var problemet, De var i tårna de gjorde ont som fan !

Jag Jenny och Rasmus.

Filip Bl och David

Ser ni hur läskig hon ser ut !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0