söndag

Jag har redan börjat bli dagvild och vi fick sommarlov i onsdags ! . illa jenny, ILLA ! Visste inte om jag skulle skriva måndag eller tisdag i rublirekn. kom på att de är/var söndag . (klockan är 00.16 nu) HAr jobbat stägning i dag ! Och jag hatar verkligen de passen, Men camilla våran nya assistent från city var ganska rolig , så de gick bra i alla fall. Jag är så spy less på stägningar nu. Orkar inte med dem ! men har bara stägningar på schemat just nu ! idag var de smockat med folk just tills vi stängde !  och vi var bara 2 som jobbade från klockan 7. bajsigt ! ajja nu ska jag inte klaga. de var tänkt att jag skulle bli assistent när jag fyllde 18, men jag har ångrat mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0