=)

Då  var den sista dagen av lovet avklarad. Känns så tragiskt för jag har inte fått någonting gjort. eller jag har spenderat den mesta tiden med johan. Jobbat,  Badat i piteå, Varit hos johan i antnäs, firat ronnys 21 årsdag. Okej endel har jag varit med om. Nu ska jag plugga samhälls med johan ... Känns bra att börja plugga till provet nu ca 12 timmar innan.  Haha ajja de löser sig :)  VAr på fin middag hos johans mami i dag.  3 rätters middag. och jahg älskade efterrätten ! hihi. Sen så bestämde jag och gliisen oss för att fara till thomas på en rök med ronny. Och jag styrde bilen hela vägen från gäddvik till bergnäset ! de ni !  Satt på passagerar sätet och styrde medans johan gjorde allt annat som jag inte förstår mig på.   Hade planerat att göra syntestet någon dag i veckan så jag kan ansöka om lämpen.  Nu måste jag fanimig ta tag i saken ! men nu ska jag och samhällsboken hoppa i sängen med johan. Haha de lät fel men i alla fall.





Slängen in en bild från i fredags på mig och becci ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0