gårdagen ;D

Måste säga att jag hade mkt roligt på ronnys 21 års party ;D de blev över förväntningarna. Träffade jätte roliga människor och mitt humör var på topp.  Var dock lite seg i början men tillslut släppte jag lös party nerverna. De gillades  inte av johan . ( jag fick inte dansa ) Kom hem med hjärtat mitt ganska tidigt eftersom att jag ska och jobba. Men johan gjorde tabben att låna min telefon och stoppade i hans simkort i den. Sen när jag fick tbx den så hade vi ju såklart inte ställt om klockan. Så jag råkade vakna 1,5 timme innan jag egentligen skulle. Hade duschat och fixat mig , skulle gå och käka frulle kollade på klockan sen på mamma och frågade om den gick rätt ? hon svarade ja ! Klockan var 10 och jag trodde att den skulle vara kvart äver 11 eller någontong liknande. Har i alla fall hunnit göra lite småsaker nu på morgonen . som att skura upp cola från golvet.... Vi käkade från max i går kväll  och drack inte upp all läsk. så i dag när jag vaknade hade muggarna gått sönder och de var cola överallt. haha =)

Jenny pppälskar sin Johan <3

Kommentarer
Postat av: Becci

hahaha, kolla lite av pixen från i fredags här på min blogg. jag har fått filmen, o vägrar lägga upp den. haha

2009-03-08 @ 14:04:53
URL: http://rebeccasundqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0