lördag

Jobbade över ca 2 timmar i går. Sen så kom Johan och hämtade mig. Vi for till han och han fick för sig att jag skulle få köra paralell vägen som går brevid E4an!  Hmm de hela slutade med att jag fick sitta i hans knä och styra medans han fick göra allt annat. Vi  såg en liten söt räv som sprang över vägen också haha =)  Johan har gjort så fint hemma nu. Han är så piffig av sig ;)  han har till och med köpt blommr ! Men tapeten i hallev blev faktiskt bra . De såg intye ut som jag hade tänkt mig i alla fall.... Och de var en bra sak ;)  Nu i dag så har vi ätit tårta eftersom att Johan fyller år på måndag och hans mamma fyllde år i går.  Och i kväll ska jag jenny och Krille hitta på nått kul ! eller haha vi kommer npg bara dega.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, det blev inte att vi degade!;)

2009-03-22 @ 11:10:32
URL: http://jennybengtsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0