Borta bra men hemma bäst

I dag landade  vi hemma i luleå igen . Har haft en riktigt toppen helg med johan i stockholm mste jag säga. Valborgen spenderades med Roger som vi bodde hos, sedan med johans bror (25 år) och hans polare så vi träffade massa lidingöFags.  De var party för hela slanten vi spelade kubb, Norrland vs Stockholm......, Nej vi tog inte hem de :( men vi drog slutsatsen att vi norrlänningar fick i oss mer dricka. På hem vägen satt Johan och kramades med en livs levande BÖG ! Han visste bara inte om de försän efter ett tag. Johan tyckte att de var mkt obehagligt.

Fredagen började vi med att virra i tunnelbanan som vi är mkt duktiga på. Vi virrade för hela slanten  Käkade lunch på Pizzahut sen promenerade vi genom gamla stan och tog färgan över till djurgården där vi gick på Grönalund i 7 timmar. Den nya Insane är super rolig !!!! Vi lyckades ta oss tbx till roger där åt vi pizza för 3e gången den dagen .

Lördag = Shoping dag. Men jag blev för snål och höll hårt i mina pengar . De enda jag kom hem med från sthlm är en t-shirt och en kjol för 700 kr... Jag orkade inte prova den men nu när jag kom hem så märkte jag att den inte alls var så snygg på. Men jag får hoppas att den ser snygg ut i garderoben . Vi avslutade dagens shopping med att ta tunnelbanan till gamla stan och äta på Ben & Jerrys glassbar... MUMS SOM F*N .. På kvällen bjöds de på grillat hos roger.

Idag har vi mest ägnat oss åt att transportera oss till plygplatsen. (Buss,Pendeltåg,Tunnelbana,buss) De tog tid. Käkade på max och flög hem.  Märkte att de inte är så mtk snö kvar hära. Men i sthlm så var de gröna gräsmattor löv i träden . blommorna blommade och de var super varmt.    Ni som står mig lite närmre förstår säkert att Johan skämde ut sig en del . Men de tänker jag inte skriva om här.














Kommentarer
Postat av: L

Fan va söt du var åp alla bildernaa :D johan såg ut lite som en stockholmare där i skjortan ändå.. :p

2009-05-04 @ 00:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0