JohanHjärtaaa

De här är till johan !!
JohanPerdahlPettersson finns de någon underbarare ? Jag har svårt att tänka mig de. MIN Johan (lillagliis). Gud vad jag saknar att mysa på kvällarna. Jag saknar att just min Johan håller om mig (nog för att johan är min kärring så jag håller om han mer än han håller om mig tihihi ) Jag saknar massagen  om man kan kalla den för de, Johan stryker lite på ryggen sen är han less. Jag saknar våra simpsonskvällar med snask och family guy. Jag saknar våra brottningsmatcher med fula knep. Ingen vill ge sig ! jag vet inte hur länge vi kan hålla på ibland. Jag saknar våran fjantiga humor, vårat bebis prat, våra filmkvällar, jag saknar att bråka om vem som ska sova innerst, när vi ska slå av tvn, jag saknar johan som pratar i sömnen, Jag saknar att de ser ut som ett helvete när jag kommer hem från skolan för att johan har glömt att städa, Jag saknar valpögonen som man smälter för ! Jag saknar att ha någon att duscha med, Jag saknar att ha någon att reta, Jag saknar gulbil tävlingen! jag saknar att ge frukost på sängen, Jag vill ha någon att skämma bort , Jag saknar att prata om framtiden, Jag saknar när vi lagar våran "gourmet" middag, jag saknar att STÄDA hemma hos dig, (herre gud) Jag saknar den glada killen som hämtar mig från skolan, Jag saknar killen som väntar på att jag ska sluta jobba, Jag saknar at ha någon nära mig, Jag saknar att ha någon att pussa på innan jag far till skolan, 'jag saknar att någon klagar på hur lat jag är, Jag saknar allt,  Jag saknar någon som frågar om han får spela dataspel. Och denna "någon" är inte vilken person som helst. De är Min Johan. Min Älskling <3  Jag längtar så jävla mkt tills du kommer hem.  När du kommer hem lär du inte få en sekund för dig själv ! jag kommer klänga efter dig även när du går på toa !! eller där kanske gränsen går ?  De här är riktig kärlek och jag offrar allt för den ! Min kärlek är Johan !

För övriga
Idag fyller min syster 12 år. har ätit tårta, muums. Har även glidit saab med Honken. Var kul att träffa han igen !  var även förbi johans kompis magnus. Han hade inflyttningsfest. Men gud så tomt de var utan Johan :( de känndes fel, Jag passade inte in där utan johan. Kändes jätte konstigt. Även fast alla var trevliga. Nu ska jag sova, ska övningsköra upp till korpilombolo imorgon. kuuul.










Bebis visst klarar vi de här !?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0