mjaau

70års partyt, ja vad säger man ? de var nog jobbigt att gå runt och le och lådsas att man kännde igen alla , att de inte var så många i min ålder sög ännu mer. Jag och Johanna drog på en "korpis ragg" haha . nä men kvällen var helt okej. jag och johanna var dom ända i vårat bord som var 18+ så vi hade många vinare att dela på. Och som vanligt när min släkt dricker så blir de bråk/ heta diskussioner. haha sånt som händer. I dag har jag jobbat stägning. De var jätte lite folk så jag är nöjd hehe, för övrigt så orkar jag verkligen inte med skolan! funderar på att vara hemma hela veckan. för de finns verkligen ingen motivation !

I korpis var de jätte mkt snö ! dom hade redan börjat köra skoter ! haha :D 



Johan jag saknar dig ! :(


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bråk/heta diskussioner var ju en rejäl underdrift ;) Du missade väll inte vad som hände när vi kom hem till stugan igen?

2009-10-20 @ 19:40:08
URL: http://losemybreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0