Ny vecka, nya tag

Då var ännu en en vecka igång, Med massa skola. suck. idag slutade jag i alla fall 3 iställer för 5 som var otroligt skönt. Men inte fick jag någonting vettigt gjort för de. nä jag tog och sov en stund. ingenting speciellt har hänt, har nyss försökt mig på att göra faserna via nätet. tänker inte ens skriva hur de gick. hehe. nä massa slarvfel var de som egentligen är självklara. ska göra ett nytt försök någon dag.  Nu ska jag dricka upp min stora te kopp och se hockeyn med resten av familjen ;D

( i fredags var jag synsk och gissa de hände idag igen. Jag var så himla sugen på kötfärssås. och fick för mig att vi skulle äta de till middag. och gissa vad vi åt till middag!! jajamen köttfärssås. jag börjar nästan bli rädd för mig själv!)

Johan <3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0