29/9

Sitter på skolan och har datalektion (webbdesign) utan lärare, tror ni att jag jobbar då? nae. helt rätt ! Har haft ett långt hål så jag,jenny,jennifer,sara,ida och carro var och käkade på mat och prat. Blev besviken på min kyckling curry macka ! Den var inte som jag förväntade mig. Idag slutar jag 4 ! tungt. Sen ska jag och göra lite mission innan jag far hem.  Och idag blir de en härlig powernap innan middagen !!   Hela johan-norge grejen har börjat kännas bra nu. (måste nästan skämmas lite för att jag inte saknar honom för stunden)  De är på kvällarna de kommer. De är då de är som värst ! Ajja. nu ska jag snoka vidare på andra bloggar ! =)

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0