Änkan Jenny

Då har min käresta farit till Norge på obestämd tid, De känns riktigt förjävligt just nu. visst jag kommer säkert vänja mig efter ett tag, men det är inget jag vill. Jag vill att Johan ska vara här med mig ! inte i något annat land. Hela gårkvällen och morgonen har bestått av konstant gråt för min del. Passade på att vara hemma från skolan idag igen. Ikväll ska alla flickor på Cleo, men jag vet inte om jag ids, Imorgon blir de jobb. börjar 8.30.. och när kommer min älskade Johan hem ? :(

Kommentarer
Postat av: sara

förstår dig! hade tyckt de var skitjobbigt :(

2009-09-25 @ 15:32:42
URL: http://sawraaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är jobbigt, ja vet hur det känns.

2009-09-25 @ 18:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0