rubrikslös

Idag gick jag upp kl 7 ! de var ju sådär lagomt härligt på en lördag (nej de var de inte) övningskörde till jobbet , de har varit full rulle hela dagen, Har skit ont i fossingarna.  Nu gör jag mig klar för emmas 21års party ! nog för att de lär bli en nykter kväll, hinner inte få tag på något att dricka, de suger för ikväll vill jag vara redlös och inte veta vad jag heter.  Men de kanske är lika bra jag ska jobba imorgon igen =) egentligen skulle jag varit ledig, men de är bara 4 timmar så why not ? ob hela dagen , nice ! ;D

förövrigt så hatar jag johan för att han stuckit till norge även fast jag älskar han. Hur går de ihop egentligen ? hata & älska. hmm.  Less är jag i alla fall. Jag tycker att han kan komma hem nu ! helst nyss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0