Yoville

Som alla andra har jag börjat spela yoville på face. nu är de sagt !  slutade skolan 12.03 idag ! otroligt skönt ;D älskar mina onsdagar ;D efter jul blir de ännu bättre ..Lediiiig :D dock bara fram till sportlovet men inte klagar jag ;D  Gliisen kom och hämtade mig på skolan  vi tävlade i gulbil leken på väg hem (som vanligt) och idag vann fan jag !  Johan har i alla fall begett sig hem till antis, han tyckte att han hade såååå mkt att göra som skulle ta hela kvällen... Han tyckte även att jag skulle göra min feeeta kemi läxa jag har. Men jag gick i strejk och tog en för lång powernap . Har faktiskt läst alla sidor i boken. nu är de alla 100 frågor kvar. och jag skojar inte när jag säger 100!  och nej de blir inge sthlm i helgen, och johan ska flytta till norge ? nu får ni inte tro att jag är världens svartsjukaste men "Johan bestämmer, men vi gör som jag säger" är sådär lagomt less just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0