en tanke

Jag och Johan har pratat bilar den senaste tiden, vi är less på mercan helt enkelt! Den ska säljas, även fasst jag älskar den bilen !!!Vi ska istället köpa en audi a6 -06. Vi har bla kollat på denna. Feeet mercan är ju ändå en 98a! Dags att byta upp sig till nått nytt å frächt som går hårt ;)






Älskar att köra mercan, vet inte varför. De här är ju party bilen nr1 !! Basarna är konstigt inställda så dom bara skramlar, Nostalgi musik dunkar ur högtalarna som Mr vain, haha. Bilen är inrökt. Jag hör till en av många som lutat sig ur rutorna och spytt efter en galen utekväll. Letar man noga så hittar man säkert ett pommes på golvet, denna bil har tagit mig till skolan lika troget nästan varje morgon nu sen i december, reserven kan man köra flera mil på. Haha lilla lilla mercan vad ska jag ta mig till utan dig ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0