igen

Igår jobbade jag till 17, stressade som en galning då jag skulle skjutsa johan till deras kräftskiva. Så jag hoppade över middagen, dålig ide! Skulle vara chaffis på Piteå crusing, köra automat för första gången! De gick bra! Inte en enda gång så tryckte jag på bromsen i tron om att de var kopplingen, i korsningar så kom jag däremot på mig själv att lägga handen på växelspaken. När vi väl var i piteå så började jag känna mig yr, jag kännde att benen började domna bort, de blev svart för ögonen, jajamen kära vänner jag gjorde de igen! Som tur var så var Camilla som går omvårdnads med i bilen, hon proppade i mig socker i mängder. Kännde mig genast bättre, men att köra tbx till luleå var läskigt vill jag lova!




Bilen som jag chaffade, automat min nya kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0