måndag

Vad har jag för roligt att berätta om denna dag?? Inge skola för mig i morse, for till jobbet och stod själv i köket som var riktigt tungt! Lillebror började hockey gym å lillasyrran började 7an. Jag är svartsjuk! Jag vill också gå i skola, inget universitet!! utan gymnasiet, Led 3b! Jag har inte fattat än att vi inte ska tbx till skolan, men nu när alla flyttar åt olika håll och kanter så känns de knasigt.

Jag saknar när led3b slåss om soffan med alla 1or, när vi drar bärplockar skämt, måndagarna när alla berättar om hur fulla och galna dom var i helgen, Jag saknar att tjaja på kjell att få sluta tidigare från historian, jag saknar att gå ner till fiket, jag saknar Ios´en. Jag saknar jobbiga långa hål, jag saknar att dra skolken, jag saknar att "försova mig" , jag saknar de! MKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0