The one and only

Jag var såklart bäst på att fiska av alla!!!! Jag skojar inte! Alla ville prova mitt spö för att jag fick mest firrar! Jag var så hatad för att jag hade sån tur! Alla tyckte att jag gjorde fel, jag skulle inte göra si å inte så, jag skulle inte kasta in mot land, å jag levde om för mkt. Johan kom fram till att man måste vara en kratta på att fiska för att få firre, kratta eller ej, jag fick mest!!!!

Jag: Kolla nu, jag ska få fisk på första kastet!
Johan: mmm eller hur
Jag: (1a kastet).....JAG HAR NAPP!!!!
Markus: får jag testa ditt spö?? (kastar massa)
Jag: (1a kastet) JAG HAR EN FISK,JAG HAR EN FISK

Bjussar på mina otroligt dåliga mobilbilder, ni kan ju gissa vad de föreställer!!


Less tjej ville åka hem!

nöjd tjej med sin fina fisk!

Min andra fina fisk!

spegelblankt, typ

fiiina stövlarna!

Less på alla mygg!!

Miniii firre!!

Emma ramlade i bäcken.

Björn bajjjjjs!


Kommentarer
Postat av: johanna

du fuskar de räknas inte!!!!

2010-08-05 @ 01:09:36
URL: http://johahannnahansson.blogg.se/
Postat av: johanna

OJ haha, de va från mig inte jossi! hahahahha

2010-08-05 @ 01:10:16
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0