the show must go on

Efter min lilla nap igår så kunde jag inte sommna på kvällen, då fick lilla gliisen lida, jag hade ett litet uppträdande för honom mitt i natten, skulle vara en riktig rocker å se farlig ut när jag mimade till Land of confusion, men han bara skrattade åt mig, men som vanligt så bjuder jag på mig själv! Idag på jobbet så gjorde jag ett snyggt fall i kylen! Halkade som faaaan! gick ner i spagat å de gjorde ajaj. Nu börjar min lediga vecka, planen var gottland men jag kommer hamna på en fiskesemester i björkberg istället. Same shiiiit???? åååå vad jag ska fiska.....komsi komsi alla stooora firrar!!!  Vad ska man ta med sig egentligen ?? typ höga klackar ?? har fått hem mina nya på 14cm, varför inte inviga dem ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0