Tisdag

Idag har jag jobbat lunch, 11-14.15 Skönt med korta pass, men dom ger ju inte så bra med penkisar :) Har även tagit tag i lilla stugan i antnäs, Jag och Johan har,damsugit,bäddat rent,damm torkat, kört 5 tvättmaskiner,hängt tvätt och diskat, ni kan ju gissa hur mkt hjälp jag fick av johan?? Han gjorde allt för att slippa, tog bla in hans mammas lilla hundvalp bara för att få smita ifrån några min. Nu är huset beboligt! På söndag ska vi måla om i badrummet, om de går att måla i ett badrum?

Kommentarer
Postat av: pernilla

du måste ha en speciell färg för att måla i där, sen måste du dra ner tapeterna som sitter där... fråga leif först innan ni gör nå dumt :-D

2010-09-12 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0