Lördag

Johans mamma lurar mig alltid när de gäller mat, hon vet att jag är kräsen så hon säger nästan aldrig vad det är innan jag har käkat upp, igår käkade vi tacos hos henne, sen fick jag reda på at köttfärsen var av en GET, men inte märkte jag de, var typ ingen skillnad! Hon är så söt!

Annars så har de inte hänt så mkt idag, jag å Jojje var förbi storheden, han handlade lite klappar. Förkylningen  vägrar försvinna och nu börjar jag bli lite bitter. Jag å min syster har plumsat i skogen med snö upp på låren för att hitta en mini gran, eller en topp av en gran. Efter många om och men hittade vi den perfekta. Sen gjorde vi även ett pepparkakshus. Gulle julle!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0