Måndag

Idag kom de in en "kändis" på jobbet, Jag och Fia gjorde en deal med söt Malin, om hon fick 2st hallonpajer med glass skulle hon fixa en autograf. Så nu hänger de en lapp på kontoret där de står "Kram till max storheden, Foki". De var så kul för  blev alla blev helt tomma i planeten, inget blev rätt då alla var så fruktansvärt nyfikna!

Sen fick jag jaga en äldre man som hade parkerat sin bil i driven, han skulle in å handla på coop och tyckte att de var en jätte bra parkering! De var faktiskt jävligt roligt att jobba, mina kollegor gör mina dagar <3

Får lite panik angående julklapparna. Imorgon är jag ledig så då måste jag vekligen plöja igenom staden. Ångest...

Jo en annan grej, hade ett missat samtal från ett jätte konstigt nummer, så jag ringde upp. En äldre dam svarade, hon kom fram till att hon hade ringt fel. Men vårat samtal avslutades inte där, hon bodde i växsjö nu men var ursprungligen från Kalmar, hon hade flyttat för kärlekens skull å hade varit gift i 55 år. Hon pratade på och jag kunde verkligen inte lägga på då jag tyckte så synd om henne. Sen så önskade vi varandra en god jul. Hahaha jag dooooog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0