som håkan

När vi klev in på kulturenshus möttes jag av ett julbord, jag höll på att bryta ihop! De måste vara de vidrigaste som finns, fiiiifaaan. Kombon av allt på ett julbord gör mig spyfärdig! så vidrigt.... Så jag tänkte att jag får göra som Håkan i Sunes jul, bara käka potatis!  Men de fanns fläskfile å potatisgratäng så jag överlevde!


Idag tog pappa fram en rolig grej, en riktig "alkomätare", en sån som poliserna har. Johan testade blåsa efter en öl, han var grön! Kul att man inte har fått veta att vi hade en sån tidigare. Jag menar alla bakisdagar man har varit inne för man trott att man inte varit körduglig. Så skulle man bara ha blåst i den så var problemet löst! Jaja nu vet jag att den existerar.

Nu mina kära vänner väntar en otroligt mysig säng på mig! Med massa kuddar, 2 täcken och en man! Eller nä jag ljög, jag har lovat att hämta mamma från deras julfest, och dom är i sundom! jag måste sluta lova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0