Söndag

Idag drack jag för mkt cola på jobbet, resultatet blev såklart en jävligt speedad tjej! Nåväl jag var så jävla bra på att merförsälja, för de bryr ni ju er verkligen om? Den bästa vinner ett pris, och jag är så nära varje gång! Men då kommer den där jävla Elin och vinner allt på slutet..Förlåt jag ska inte skriva jävla Elin, jag tycker om henne!
Fick faktiskt gå tidigare, och de tyckte mina fossingar om! For och käkade hos momo,  jag å Johan tog en liten nap på soffan. Jag hjärta pn <3
*
*
*
Vad händer nu då?? Jo jag har hur mkt energi som helst, skulle kunna farit ut å haft ett roligt snöbollskrig kanske. Fast de är ju ingen kramsnö, men de var inte de jag skulle säga. Jag försöker hålla Johan vaken, han börjar bli arg på mig nu, för jag är såååååå jobbig! Snart sover han, å då ska jag vara ännu jobbigare och väcka honom! Hahaha stackars lilla fan. Jag hatar att bli väckt om jag inte har någon tid att passa. En gång råkade jag armbåga Johan i näsan, blodet bara sprutade! Då skämdes jag faktiskt, men de kunde jag inte visa, jag var ju förbannad!
*
*
*
På tal om inget så är jag nå jävulskt tjurskallig, och nu har Johan börjat vara tjurskallig tbx!! VAAAAD HÄNDER?? Jag brukar ju alltid,alltid,alltid,alltid få som jag vill, men nu jävlar ska han börja vara kaxig!. Och eftersom att ingen vill ge sig då den andra vinner slutar det med att vi är dryga svin mot varandra. Men de är faktiskt lite roligt, vi kan gå hur långt som helst! Sist fick faktiskt jag ge mig, och  vi "tjurade" om en sån simpel grej (vem som skulle få sova mot väggen) Det slutade med att Johan stod fullt påklädd utanför mitt fönster hotade med att fara hem, så jag var tvungen att ge mig då jag hatar att sova själv! Det har även hänt att Jojje har fått skjutsa hem mig från Antnäs bara för att vi är så tjurskalliga, och att vi beter oss som 2 st 5åringar de visste vi redan!
*
*
*
Okej de blev inget vettigt av detta, Nu är de dags att väcka Johan! bara för att retas lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0