Torsdag

Okej vad hände med denna månad, har inte fattat att de är julafton imorgon, känns absolut inte som de! De sista klapparna blev klara idag, nu kan jag pusta ut. Jag har även fått mina klappar från Max, hahaha jag dör! Kan de bli mesigare än detta??  Jag lovar att slita dem med hälsan, bortstoppad i en garderob! :)



När man var liten hade man skyhöga förväntningar inför den 24Dec,och gud nåde mamma och pappa om någon av syskonen fick mer klappar än de andra, då var julen förstärd (om man inte var den som fick mest) Men iår vette fan. Jag har typ redan fått mina klappar. En fjällräven jacka å ett sminksett från ID. Jag har faktiskt en sak på önskelistan och de är en Eltandborste! HAHA


Tack Max, för detta underbara saltkar! HAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0